Isnin, 17 Mac 2014

Testimoni : Pati Gamat Plus @ Pati Gamat Plus Vita

Assalamualaikum...

Kebetulan hari ni Ali ambil cuti rehat untuk temankan Aina di Sibu. Penat seharian mengemas rumah. Maklumlah Aina tengah mengandung tak boleh nak buat kerja berat-berat. So, tak salah Ali tampung segala tugas rutin Aina untuk tempoh cuti yang ada.

So, nak hilangkan penat petang ni Ali buka laptop dan tetiba teringat untuk menjengah ke blog. Maklumlah dah lama tak update kat blog. Tumpang cuti ni bolehlah Ali ambik semangat untuk menjengah kembali ke blog.

Hari ni Ali nak kongsikan beberapa testimoni berkaitan keupayaan dan keberkesanan Pati Gamat Plus. Kepada mereka yang masih belum kenal dengan Pati Gamat Plus bolehlah ke thread Pati Gamat Plus (GESB).

Sebelum ini Aina ada kongsikan satu testimoni oleh Makcik Cleaner di tempat Aina bekerja yang mengamalkan Pati Gamat Plus Vita. Boleh check thread tu kat PGPV (GESB) : Dah Jarang Jumpa Doktor. Sempat lihat kelibat makcik cleaner tu tadi ketika hantar Aina ke tempat kerja. Alhamdulillah nampak maintain sihat dan cergas. Sebenarnya fungsi Pati Gamat Plus (PGP) dan Pati Gamat Plus Vita (PGPV) ni hampir sama. Bezanya cuma pada rasa dan kelebihan pada PGPV ialah tambahan Vitamin C berbanding PGP yang diekstrak dari Gamat Emas yang asli.

.





Gambar di atas ini pula Ali edit dari risalah Info Marketing GESB keluaran Januari 2014. Ada testimoni pengguna PGP. Pengguna produk tersebut ialah En. Abdul Razak Abas dan pengesyor produk tersebut ialah Puan Khxotiah Abdullah. Untuk pengetahuan anda ini bukan testimoni rekaan. Kedua-dua pengguna dan pengesyor tampil dengan no telefon mereka untuk dihubungi bagi membantu anda semua meyakini PGP.

Seperti yang tercatat pada gambar tersebut, En. Abdul Razak mengalami masalah paru-paru bocor dan terpaksa menjalani pembedahan bagi mengatasi masalah tersebut. Alhamdulillah dengan bantuan PGP luka pembedahan yang dilakukan telah bercantum hanya selepas 3 minggu mengamalkannya. Apa yang lebih menarik, kesihatannya telah pulih seperti sedia kala.

Tidak juga ketinggalan bagi kami. PGP dan PGPV menjai pilihan kami sejauh 7 bulan yang lepas lagi. Sehingga kini Alhamdulillah masalah resdung dan tongsil dah tak menghantui Ali lagi. Kalau tak dulu boleh masuk pertandingan cuti sakit terbanyak sebab selalu demam dan selsema akibat masalah tongsil dan resdung.

Aina???? Boleh nampak antibodi dia dah makin baik. Bukan la nak kata dia langsung tak ada masalah kesihatan tapi memang jelas nampak keupayaan Aina melawan segala penyakit yang datang. Maklumlah dia tengah mengandung.
Untuk pengetuahuan semua, banyak lagi testimoni yang ingin Ali kongsikan. In Shaa Allah di ruang waktu yang lain Ali akan kongsikan lagi khasiat serta manfaat-manfaat yang mampu kami sampaikan melalui produk-produk jualan kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan