Rabu, 21 Januari 2015

Gamat Emas untuk ibu dan bayi.

Assalamualiakum & salam tengahari. Alang-alang duduk seorang diri Aina ambil kesempatan menaip di sini. Nak tenangkan hati. Tetiba dah 3 kali loceng kecemasan di UTC, Kuching ini berbunyi. Tak pasti juga apa masalahnya.

Berbalik pada cerita asal. Hari ini Aina nak kongsi apa & bagaimana Gamat Emas Sdn. Bhd. melengkapkan Aina dan Afifah. Sekarang Afifah dan 6 bulan lebih. Dah makin aktif & dah nak tumbuh gigi.

Aina & Ali menyakini produk Gamat Emas. Dari sebelum mengandung, semasa hamil serta sehingga sekarang kami masih mengamalkan produk-produk keluaran Gamat Emas. Bahkan Afifah pun kami dah gunakan produk Gamat Emas.

Afifah punya.

Yang dalam gambar di atas adalah barang asas yang Aina & Ali gunakan untuk Afifah. Losyen badan Gamat (175ml (RM 15.00 MB / RM 17.00 MT)) tu Afifah dah pakai sejak lahir lagi sampai sekarang (dah guna 4 botol). Alhamdulillah, Afifah tidak mengalami alah dengan losyen badan Gamat. Bahkan kulit Afifah sihat dan lembab serta menghindari dari gigitan nyamuk. Aina & Ali turut sapukan losyen kulit Gamat ini pada pipi, kepala & rambut Afifah. Sapuan losyen ini membantu menghilangkan bintik-bintik ruam peluh di kepala Afifah.

Gel Gamat (60ml (RM 28.00 MB / RM 30.00 MT)) pula Aina sediakan untuk rawatan luka 'garang' pada badan Afifah. Biasalah budak berkuku panjang selalu nak mencederakan diri. Gel Gamat amat sesuai untuk sapuan luka basah / berdarah. Ianya tidak pedih serta mempercepatkan darah berhenti mengalir keluar. Krim Gamat (60ml (RM 30.00 MB / RM 32.00 MT)) pula Aina sapukan untuk luka kering seperti calar-calar biasa. Biasanya Aina lebih gunakan Krim Gamat ini pada kulit muka Afifah untuk mengelakkan sakit kulit pada pipi Afifah. Alhamdulillah. Sehingga sekarang kulit Afifah sihat dan kadar penyembuhan luka-luka kecil amat cepat.

Afifah punya lagi.


Ini pun Afifah punya. Hehehe... Tapi Pati Gamat Plus (350ml (RM 57.00 MB / RM 60.00 MT)), C3 Spirulina (500ml (RM 68.00 MB / RM 70.00 MT)) & Femmina (60 kapsul (RM 80.00 MB / RM 85.00 MT)) melalui ibu. Pati Gamat Plus baik untuk penyembuhan serta menstabilkan tekanan darah & gula dalam darah ibu. C3 Spirulina adalah suplemen yang lengkap untuk menjaga tahap kesihatan yang baik, kulit yang cerah berseri serta memberi kecergasan dan Femmina pula untuk menambah penghasilan susu badan. Jadi khasiat-khasiat dari produk-produk ini disalurkan kepada Afifah melalui penyusuan badan.

Aina bersyukur sangat-sangat diperkenalkan C3 Spirulina Gamat Emas dan telah mengamalkannya dari sebelum mengandung lagi. Ini kerana C3 Spirulina memberi tenaga yang lebih, mengurangkan mual-mual, menjaga kesihatan kulit serta telah mengurangkan bacaan 'Demam Kuning' Afifah. Untuk makluman, Afifah hanya 3 kali diambil darah untuk pemeriksaan bacaan 'Kuning' dan Alhamdulillah langsung tidak ditahan untuk rawatan. Sekarang pun Aina & Ali bancuh C3 Spirulina ini dengan air kosong untuk Afifah minum.

Apalagi wahai ibu dan ayah. Jagalah kesihatan diri dan anak. Laburkan sedikit perbelanjaan untuk barang-barang buatan bumiputera Malaysia ini daripada mencari beribu-ribu ringgit untuk kos rawatan setelah disahkan sakit. Ini ikhtiar Ali & Aina untuk kesihatan kami sekeluarga. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan