Selasa, 8 April 2014

Bermula Bersama Gamat Emas Sdn. Bhd.


Assalamualaikum...

Sedar tak sedar dah hampir 9 bulan Ali dan Aina teruja dan kagum dengan syarikat serta produk-produk keluaran Gamat Emas Sdn. Bhd. (GESB). Ali sendiri pun dah lebih 7 bulan jadi ahli atau ejen GESB. Tapi selama ni Ali dan Aina lebih memberi perhatian kepada kepenggunaan dan merasa sendiri keberkesanan produk dari syarikat bumiputera yang dah berdiri kukuh sejak 14 tahun dahulu lagi. Sambil-sambil tu bila kami dah nikmati kebaikan produk tersebut, kami juga tampil memperkenalkan produk-produk yang telah kami cuba sendiri kepada rakan-rakan. Seperti yang telah kami lakukan terdahulu.

Sebelum ini Ali dah perkenalkan serba sedikit tentang kehebatan syarikat dan produk GESB. Boleh rujuk ke link http://aliaina.blogspot.com/2013/10/gamat-emas.html. Hari ini Ali nak ajak para pembaca mengenali pula Pelan Pemasaran GESB. Kalau boleh Ali nak sangat semua pembaca sertai kami jadi ejen GESB. Kenapa???? Sebab Ali nak ajak anda mengamal produk bumiputera yang terbukti berkualiti tinggi di dalam GESB ni. Setaraf dengan produk antarabangsa yang lain. Bahkan jauh lebih berkualiti dan dan jauh lebih murah.

Selain dari mengamal untuk menjaga kesihatan anda dan keluarga, anda juga boleh menjana pendapatan sampingan. Terpulang untuk anda sama ada ingin menjual produk GESB ataupun mengajak keluarga, saudara-mara, jiran tetangga ataupun rakan-rakan mahupun sesiapa sahaja menjadi ahli atau ejen GESB di bawah tajaan anda.

Mungkin sukar untuk anda percaya bahawa anda mampu memperbaiki taraf pendapatan anda bersama GESB. Tapi percayalah. Setelah 14 tahun berada di pentas perniagaan, GESB telah berjaya memperbaiki masalah pendapatan ribuan ahlinya. Bahkan, GESB sendiri kini berdiri megah sebagai sebuah syarikat jualan langsung yang kukuh tanpa masalah keterhutangan dengan Bank Negara.

Baiklah... Ali akan ceritakan sebaik mungkin tentang keahlian GESB serta faedah-faedah keahlian termasuk plan pemasaran GESB selepas ni.



Di dalam 2 gambar di atas adalah bayangan yang Ali buat khas untuk tatapan anda. Ali tau memang ramai yang tak faham dengan jelas apa yang dapat disampaikan melalui kedua-dua gambar di atas. So, bagi mereka yang ingin menambah pengetahuan mengenai keahlian serta faedah keahlian GESB sila klik pada tajuk-tajuk info di bawah:-


  1. Pendaftaran Keahlian
  2. Pelan Pemasaran Fasa 1 : Pengedar
  3. Pelan Pemasaran Fasa 2 : Pengurus - Direktor Emas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan