Ahad, 29 Disember 2013

Femmina (GESB) : TERBAIK!

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Ada rajin sedikit nak mencoret hari ni. Biasalah sibuk hujung tahun hingga tak sempat nak singgah di blog.


Semalam 28/12/2013 kami menghadiri majlis perkahwinan rakan sekerja yang berbangsa Cina di RH Hotel, Sibu. Ramai juga rakan-rakan sekerja dan keluarga yang hadir memeriahkan majlis tersebut.



Untuk makluman, rakan sekerja saya yang berbangsa Cina ini adalah rakan kongsi kami dalam Gamat Emas Sdn. Bhd. Sebelum majlis, beliau telah mengamalkan G Cafe Pegaga, Femmina, Losyen Badan Gamat, Sabun Gamat, Pati Gamat Plus Vita, C3 Spirulina serta Orogard. Alhamdulillah. Beliau tampil anggun semalam.



Pada majlis semalam Aina turut berkesempatan melihat kelibat pengguna dan penyokong 'senyap' produk Femmina. Aina tidak berkesempatan bertegur sapa lantaran sibuk dengan makanan. Hehehe ... Dulu-dulu, Aina pasti badannya agak gempal berisi. Tapi atas keprihatinan suaminya memperkenalkan pakej Femmina & Pegaga, beliau berani mencuba. Nah~ sekarang seperti anak dara semula bentuk badannya.



Alang-alang mencoret Aina selitkan juga testimoni baru Femmina yang lain. Seorang pengguna yang telah berbelas tahun berkahwin dan anaknya juga meningkat dewasa; dulu mengadu tentang badannya yang gempal serta lemak yang di bahagian perut menyukarkan beliau berfesyen



Selepas mengamalkan satu set Femmina & Pegaga, beliau telah membuat pembelian semula. Katanya, "Orang dah puji saya dah nampak kurus. Dulu ketara dagu berlipat, sekarang dah normal dan semakin runcing". "Miss V pun makin mantap. Saya dah banyak cuba produk. Namun FEMMINA ADALAH YANG TERBAIK!".





Satu lagi testimoni; yang mana beliau seorang ibu kepada beberapa anak-anak kecil. Tugasan sebagai ibu bekerjaya yang menguruskan perihal anak-anak kerana desakan PJJ dengan suami. Beliau telah menggunakan 2 botol Femmina dan beberapa produk lain dari Gamat Emas Sdn. Bhd.



Perubahan ketara yang beliau rasai ialah ukuran pinggangnya mengecil dan semakin bertenaga melayan kerenah anak-anak yang pelbagai. Kalau dulu hanya hujung minggu anak-anak disajikan juadah istimewa. Namun sekarang setiap hari menu anak-anak dimasak dan dijaga rapi. Femmina juga mengundang memori lama~ Rasa seperti mula-mula bernikah dulu. Alhamdulillah. Khasiat Femmina memberi kesan positif kepada pengguna-penggunanya.



Rindu rasanya nak ber-FEMMINA. Cemburu bila rakan-rakan berkongsi cerita khasiat Femmina. InsyaAllah tahun depan Aina ber-Femmina semula. Sebab sekarang Aina tengah menghayati khasiat Femmina botol ke-2. Kisah Aina ada dalam coretan terdahulu.




FEMMINA membantu menstabilkan hormon wanita; merawat masalah keputihan, haid yang normal, kurang senggugut, mengecutkan rahim, meningkatkan kesuburan, menganjalkan payudara, mencegah kebuncitan, membentuk tubuh badan serta banyak lagi.

Sekian. Sehingga dilain waktu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan